עורך דין דיני עבודה חיפה

עורך דין דיני עבודה חיפה

עורך דין דיני עבודה חיפה

רועי סבג, הינו עורך דין דיני עבודה בחיפה. משרדו של עורך דין רועי סבג ממוקם בשדרות פלי”ם 2 בחיפה (בסמוך לבית הדין לעבודה) ומתמחה בייצוג עובדים ומעסיקים כאחד.

משרד עורכי דין רועי סבג הינו ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל שמתמחים בדיני עבודה.

רועי סבג – עורך דין דיני עבודה חיפה

עורך דין רועי סבג שימש בעבר כעורך דין במשרד עורכי הדין פינברג ושות’ (תל-אביב), המשרד המוביל ביותר בישראל לתחום משפט העבודה (מקום הראשון בדירוג duns100). בעבודתו במשרד התמחה עו”ד סבג בייצוג מעסיקים בבתי הדין לעבודה ובתיקי ליטיגציה מורכבים, לרבות סכסוכים קיבוציים. במסגרת עבודתו במשרד פינברג, העניק עו”ד רועי סבג ייעוץ משפטי לחברות הגדולות ביותר במשק, כדוגמת הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק מזרחי-טפחות, חברת ויזה-כאל, סופר פארם, חברת משחקי יצירה ועוד. עורך דין רועי סבג, הינו בוגר הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת חיפה. לעו”ד סבג הוענק פרס מטעם הסתדרות העובדים במרחב חיפה (ע”ש דורון מיבלום ז”ל, נשיא בית הדין האזורי לעבודה) על הצטיינות במחקר משפט העבודה הישראלי.

ייצוג עובדים בחיפה

משרדנו מעניק ליווי משפטי מקצועי ומקיף לעובדים שזכויותיהם נפגעו.

למשרדנו יתרון ייחודי בייצוג עובדים היות שעורך דין רועי סבג ייצג את המעסיקים הגדולים במשק, מכיר לעומק את החשיבה של המעסיקים והוא ידע למנף היכרות זו לטובת העובדים שזכויותיהם נפגעו. צוות המשרד בראשותו של עורך דין רועי סבג, הינו בעל ניסיון משפטי וידע רב אשר ממונף לנהל הליכים משפטיים מורכבים ומסובכים בהצלחה.

ייצוג מעסיקים בחיפה

עורך הדין רועי סבג ייצג את המעסיקים הגדולים והמובילים ביותר במשק בתיקי דיני עבודה מורכבים וקשים. הניסיון המשפטי שצבר מעניק למשרדנו יתרון משמעותי בייצוג מעסיקים בתביעות של עובדים, שכן עורך הדין רועי סבג מכיר לעומק את המערכות, החשיבה ודרכי הפעולה בתביעות דיני עבודה מצד מעסיקים והוא ידע למנף ידע וניסיון זה.

משרד דיני עבודה בחיפה

עורך דין רועי סבג הקים את המשרד במטרה לייצג עובדים ומעסיקים כאחד, ובכך למנף את הניסיון המשפטי הרב שצבר במרוצת השנים. השירות המשפטי שהמשרד מעניק ללקוחותיו מושתת על יחס אישי, סבלנות, אמינות ויחס אישי לכל פונה שכולל סיוע משפטי מקצועי ואמין תוך הקשבה מלאה לכל צרכי הלקוח.

עורך דין דיני עבודה חיפה

אם אתם מחפשים עורך דין דיני עבודה בחיפה, רצוי לבחור עורך דין בעל נסיון, ידע ומיומנות בתחום דיני העבודה. שכן המערכת הסבוכה של דיני עבודה, דורשת ליווי משפטי הולם על ידי עורך דין לדיני עבודה הבקיא בתחום.

לקוחות רבים נוטים לחשוב שהם יוכלו להסתדר בעצמם מבלי להתייעץ עם עורך דין בדיני עבודה, או שהם סבורים כי ניתן להתייעץ עם עורך דין שאינו עוסק בדיני עבודה, ולהשיג את אשר הם חפצים בו. בפועל, משפט העבודה הוא תחום נישתי ודינאמי אשר אך ורק עורכי דין העוסקים באופן שוטף ויומי בדיני עבודה יהיו בקיאים בו.

רועי סבג, עורך דין לדיני עבודה בחיפה עוסק בענייני עבודה, מכיר היטב את המטריה של משפט העבודה וידע לייעץ לכם בצורה שקולה ומקצועית לאורך כל ההליך המשפטי.

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בפנייתכם. צרו קשר עם משרדנו, רועי סבג משרד עורכי דין, משרד בוטיק העוסק בדיני עבודה ומספק שירות משפטי מקצועי ללקוחותיו, תושבי חיפה והצפון.

אם אתם מעסיקים הזקוקים לייעוץ משפטי, אנא צרו עם משרדנו קשר בטלפון 04-625-0000.

כתבות קשורות